Wat hebben we al gedaan?

Elke vraag die wij krijgen is uniek. Elke weg naar de oplossing is dat ook. Wat we voor jou kunnen betekenen, bespreken we daarom graag één-op-één met jou. Hieronder toch een kleine greep uit onze vorige projecten.

Call center

Hoe wij zorgden voor meer tevredenheid, zowel bij klanten als werknemers.


Resultaten:


De setting

Werknemers van het call center konden de overvloed aan telefoons en mails van klanten niet meer de baas. Ze voelden zich onzeker en gefrustreerd omdat ze niet juist en snel konden antwoorden. Er moest ook een extern call center worden ingeschakeld om de inkomende telefoons mee te behandelen, maar daar kwamen ook veel vragen van terug omdat ze niet over de juiste informatie beschikten. 


Wij zorgden voor:


De resultaten spreken voor zich.

Strategie verandering bij een redactie

Hoe wij een strategieverandering opzetten én tot in de uitvoering hebben begeleid.


Resultaten:


De setting

De hoofdredactie bij een grote uitgever wilde met hun 125 werknemers de stap maken van paper first naar digital first. 


Wij zorgden voor:

 

En dit alles voor hetzelfde budget. 

HR afdeling

Hoe wij een hele keten van samenwerking soepeler laten verlopen en daarmee tijd besparen en risico’s verminderen.


Resultaten:


De setting

Door verouderde systemen en gebrekkige processen was het onmogelijk een duidelijk overzicht te krijgen van de medewerkers en vooral de freelancers in het bedrijf. Ook was de on- en offboarding van vaste werknemers verre van ideaal. Het gevolg: tijdverlies in het starten van nieuwe mensen, frustratie bij zowel HR als managers en ex-werknemers die nog te lang toegang hadden tot gevoelige informatie.

 

Wij zorgden voor: